#1 2010-04-06 16:48:18

nab

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-02-08
Posty: 12
Punktów :   

Porady / informacje ogólne.

Leży to na forum Logrusa a prędzej było chyba na DA (tego pierwszego DA) parę informacji, niektóre może mnie przydatne, inne trochę więce.

Priest
1 Stamina = 10 HP.
1 Intelect = 15 Mana.
1 Intelect = 0.125 % Spell Crit [80 = 1% Spell Crit].
1% Spell Crit = 22.08 Spell Critical rating.

PORADY OGÓLNE:
Uważać z Aggro. Gdy tylko zaczynamy DPSować cały czas używac Fade gdy tylko zejdzie z niego cooldown.
DoTy rzucać w kolejności : Vamiric Touch, Shadow Word : Pain. Vampiric Embrance. Vampiric Embrance stosować tylko gdy trzeba pomoc leczyć swoją grupe - DoTa ta generuje bardzo duży Threat.
Jeżeli grasz klasą Undead to przed rzucaniem Devouring Plague należy koniecznie użyć Inner Focus gdyż DoTa ta kosztuje bardzo dużo many.
Potionów Many zaczać używać non stop po stracie 2500 many.Shadow Feinda używać gdy mamy mniej niż 40% many i potion many na cooldownie.
Nie rzucać Shadow Word : Shield oraz Renew na Tanka przed Pullem.
Wkładając w talent (4/5) Improved Mind Blast możemy Dpsować za pomocą macro :
/startattack
/use 14
/use 13
/castsequence [nochanneling:Mind Flay] Mind Blast, Mind Flay, Mind Flay
W trakcie stosowania macra odnawiać DoTy i w razie możliwości używać Shadow Word : Death.

DPS:
Szansa resist na Raid Bossach wynosi 17%.
Szanse tą można zredukować do 1%.
Każde 12.62 SpellHit redukuje szanse na resist o 1%.
Priest potrzebuje zatem 202 Spellhit.
Talent z drzewa Shadow (5/5) Shadow Focus redukuje szanse na resist czarów Shadow i tym samym obniża konieczną liczbe włożonych puntków Spell Hit Rating o 126.
Zatem z maksylnie rozwinietym talentem Shadow Focus Priest potrzebuje 76 Spell Hit Rating dla czarów Shadow.

Dobierając ekwipunek oraz gemy będąc Shadow Priestem powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Spell Hit Rating.
2. Spell Damage.
3. Spirit.
4. Mana per 5 seconds.

Dobierając ekwipunek oraz gemy będąc Holy Priestem powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Healing Bonus.
2. Spirit.
3. Spell Haste Rating.
4. Mana per 5 seconds.



Rouge
1 Stamina = 10 HP.
1 Strength = 1 AP.
1 Strength = 0.072 DPS [14 Strength = 1 DPS.].
1 Aglity = 1 AP.
1 Aglity = 0.072 DPS [14 Aglity = 1 DPS.].
1 Aglity = 0.050 % Dodge [20 Aglity = 1% Dodge].
1 Aglity = 0.025 % Crit [40 Aglity = 1% Crit].
1 DPS = 14 AP = 14 Strength lub Aglity.
1% Crit = 22.08 Critical rating.

Szansa miss na Raid Bossach wynosi 10% dla 2 hand broni i 27% na Dual Wield.
Każde 15.77 Hit Rating redukuje szanse na miss o 1%.
Szanse na miss można zredukować do 1% na Bossach.
Rogue potrzebuje 410 Hit Rating z Dual Wieldem.
Talent z drzewa Combat (5/5) Precision redukuje miss o 5% i tym samym obniża konieczną liczbe włożonych puntków Hit Rating o 79.
Reasumując po włożeniu tego talentu Rogue potrzebuje 363 Hit Rating.

Dobierając ekwipunek oraz gemy powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Hit Rating.
2. Attack Power.
3. Critical Strike.
4. Haste Rating.



Mage
1 Stamina = 10 HP.
1 Intelect = 15 Mana.
1 Intelect = 0.125 % Spell Crit [80 = 1% Spell Crit].
1% Spell Crit = 22.08 Spell Critical rating.

PORADY OGÓLNE:
Uważać z Aggro. W razie konieczności użyć Invisibility.
Ice Blocka używać w sytuacji zagrażającej życie lub gdy posiadamy długotrwałego debuffa.
Przed walką pamiętać o zrobieniu Mana Gemów. Używać razem z Potionami, ale Gema w pierwszej kolejności.
Evocation użyć gdy Gem i Potion są na Cooldownie a nasza mana zeszła ponizej 30%.

DPS:
Szansa resist na Raid Bossach wynosi 17%.
Szanse tą można zredukować do 1%.
Każde 12.62 SpellHit redukuje szanse na resist o 1%. Mag potrzebuje zatem 202 Spellhit. Talent z drzewa Arcane (5/5) Arcane Focuss redukuje sznanse na resist o 10% i tym samym obniża konieczną liczbe włożonych puntków Spell Hit Rating o 126.
Talent z drzewa Frost (3/3) Elemental Precision redukuje sznanse na resist o 3% i tym samym obniża konieczną liczbe włożonych puntków Spell Hit Rating o 38.
Talent z drzewa Arcane (2/2) Arcane Subtlety obniża resisty przeciwnika o 10 punktów i nie wpływa na Spell Hit Rating. Arcane Mag po włożenniu max punktów w Arcane Focuss potrzebuje 76 Spell Hit Rating.
Frost/Fire Mag po włożniu max punktów w Elemental Precision potrzebuje 164 Spell Hit Rating.

DPS maga polega na spamowaniu w zależności od specu : Fireballa / Frostbolta / Arcane Missles. Jako że Arcane Missles jest chanenlingiem spamowanie nim wymaga wprawy lub używania macro : /cast [nochanneling:Arcane Missiles] Arcane Missiles

Dobierając ekwipunek oraz gemy będąc Frost magiem powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Spell Hit Rating.
2. Spell Damage.
3. Spell Haste Rating.
4. Spell Critical Strike.

Dobierając ekwipunek oraz gemy będąc Fire magiem powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Spell Hit Rating.
2. Spell Critical Strike.
3. Spell Damage.
4. Spell Haste Rating.

Dobierając ekwipunek oraz gemy będąc Arcane magiem powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Spell Hit Rating.
2. Spell Damage.
3. Spell Critical Strike.



Waririor
1 Stamina = 10 HP.
1 Strength = 2 AP.
1 Strength = 0.143 DPS [7 Strength = 1 DPS.].
1 Strength = 0.5 Block Rating.
1 Aglity = 0.033 % Dodge [30 Aglity = 1% Dodge].
1 Aglity = 0.030 % Crit [33 Aglity = 1% Crit].
1 DPS = 14 AP = 7 Strength.
1% Crit = 22.08 Critical rating.

TANK:
Warrior Tank potrzebuje 490 defense żeby być uncritable.
Uncrashable osiąga się gdy %Block + %Parry + & Dodge >= 102.4%. Można to łatwo osiągnąc używając umijętności Shield Block która zwiększa nasz %Block o 75%.
Należy dążyc by statystyki tankujące nie były niższe niż 25% dodge 20% parry i 25% block.

Dobierając ekwipunek oraz gemy powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Defense Rating. Maksymalnie 490.
2. Dodge.
3. Parry.
4. Block.
5. Stamina.
6. Strength.
7. Aglity.

Dla warriora tanka jest kilka użytecznych macro:
1.Jeżeli ktos przeagruje danego moba wystarczy go targetować i użyć makra :
/cast [help] Intervene; [target=targettarget,help] Intervene
Po udanej intervene szybko użyć Tount.
2.Żeby być uncrashable na raid bossach należy gdy tylko to możliwe używać Shield Block. Z pomocą przychodzi takie macro :
/startattack
/castsequence Devastate, Devastate, Shield Block, Devastate, Revange
/cast Heroic Strike
Dzięki niemu możemy błyskawicznie budować Threat i jednocześnie nie zapominać o używaniu ważnych skilli. W trakcie stosowania makra używać Shield Slama gdy tylko jest gotowy.

DPS:
Szansa miss na Raid Bossach wynosi 10% dla 2 hand broni i 27% na Dual Wield.
Każde 15.77 Hit Rating redukuje szanse na miss o 1%.
Szanse na miss można zredukować do 1% na Bossach. Zatem :
Warrior potrzebuje 142 Hit Rating z Two-Handem lub 410 Hit Rating z Dual Wieldem.
Talent z drzewa Furry (3/3) Precision redukuje miss o 3% i tym samym obniża konieczną liczbe włożonych puntków Hit Rating o 48.
Reasumując po włożeniu tego talentu warrior z Dual Wield potrzebuje 363 Hit Rating, a Warrior z Two-Handem 94 Hit rating.

Dobierając ekwipunek oraz gemy powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Hit Rating.
2. Critical Strike.
3. Attack Power



Warlock
1 Stamina = 10 HP.
1 Intelect = 15 Mana.
1 Intelect = 0.122 % Spell Crit [81.92 = 1% Spell Crit].
1% Spell Crit = 22.08 Spell Critical rating.

PORADY OGÓLNE:
Uważać z Aggro. W razie konieczności użyć Soulshatter.
Soulstona rzucac zawsze na Healera. Lub na wyznaczony przez raid leadera cel.
Przed walką pamiętać o zrobieniu zrobieniu Sacrifice jeżli jesteśmy Destro.
Dogadać się co do ranków Curse of Elements.

DPS:
Szansa resist na Raid Bossach wynosi 17%.
Szanse tą można zredukować do 1%.
Każde 12.62 SpellHit redukuje szanse na resist o 1%.
Warlock potrzebuje zatem 202 Spellhit.
Talent Affiction 5/5 Suppression redukuje szanse na resist czarów Affiction o 10% i tym samym obniża konieczną liczbe włożonych puntków Spell Hit Rating o 126.
Zatem Warlock potrzebuje 76 Spell Hit Rating dla czarów Affiction.
Destro Warlock potrzebuje 202 Spellhita.
Dobierając ekwipunek oraz gemy będąc Affiction lockiem powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Spell Hit Rating.
2. Spell Damage.
Dobierając ekwipunek oraz gemy będąc Destro lockiem powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Spell Hit Rating.
2. Spell Haste Rating.
3. Spell Critical Strike.
4. Spell Damage.



Shaman
1 Stamina = 10 HP.
1 Intelect = 15 Mana.
1 Intelect = 0.125 % Spell Crit [80 = 1% Spell Crit]
1 Strength = 1 AP.
1 Strength = 0.072 DPS [14 Strength = 1 DPS.].
1 Aglity = 1 AP.
1 Aglity = 0.072 DPS [14 Aglity = 1 DPS.].
1 Aglity = 0.050 % Dodge [20 Aglity = 1% Dodge].
1 Aglity = 0.025 % Crit [40 Aglity = 1% Crit].
1 DPS = 14 AP = 14 Strength lub Aglity.
1% Crit = 22.08 Critical rating.
1% Spell Crit = 22.08 Spell Critical rating.

PORADY OGÓLNE:
Należy pamietać by cały czas mieć na sobie Water Shield oraz postawiony Mana Spring Totem.
Jeżeli jesteśmy w grupie z mele dpsami neleży stawiać Windfurry totem i totem do siły.
W grupie z casterami koniecznie Warth of Air Totem.
Przed bloodlustem zawsze postawcie Fire Elementala.

HEALER:
Lesser Healing Wave używać tylko jeżeli chcemy kogoś szybko wyleczyć. Dla przykładu Tank ma mało życia a nie mamy Nature Swiftnes.
Głównym czarem leczącym jest Healing Wave dla pojedyńczego celu. Na raidach nie opłaca się stosować najwyższego ranku. Bardziej wydajny przelicznik mana na healing ma rank 7.
Chain Heal jest najlepszym czarem leczącym grupe. Kiedy zostaniemy przydzieleni do leczenia całego raidu używamy praktycznie tylko tego czaru.
Mana Tide totem stawiamy gdy członkowie grupy mają mniej niż 50% many.
Potiony Many pijemy non stop gdy tylko się kończy cooldown. Pierwszy wypijemy po utracie 2500 many.
Bloodlusta używamy w krytycznej sytuacji lub polecenie Raid Leadera.
Dobierając ekwipunek oraz gemy powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Healing Bonus.
2. Mana per 5 seconds.
3. Intelect.
4. Spell Haste Rating.
5. Spell Critical Strike.

CASTER DPS:
Szansa resist na Raid Bossach wynosi 17%.
Szanse tą można zredukować do 1%.
Każde 12.62 SpellHit redukuje szanse na resist o 1%. Shaman potrzebuje zatem 202 Spellhit. Talent z drzewa Restoration (3/3) Nature's Guaidance redukuje sznanse na resist o 3% i tym samym obniża konieczną liczbe włożonych puntków Spell Hit Rating o 38.
Talent z drzewa Elemental (3/3) Elemental Precision redukuje sznanse na resist o 6% i tym samym obniża konieczną liczbe włożonych puntków Spell Hit Rating o 76.
Elemental szaman po włożenniu max punktów w obydwa talenty potrzebuje 88 Spell Hit Rating.

Dobierając ekwipunek oraz gemy powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Spell Hit Rating.
2. Spell Damage.
3. Spell Critical Strike.
4. Mana per 5 seconds.
5. Intelect.
6. Spell Haste Rating.

MELE DPS:
Szansa miss na Raid Bossach wynosi 10% dla 2 hand broni i 27% na Dual Wield.
Każde 15.77 Hit Rating redukuje szanse na miss o 1%.
Szanse na miss można zredukować do 1% na Bossach. Zatem :
Szman potrzebuje 410 Hit Rating z Dual Wieldem lub 142 Hit rating uzywając Two-Handa.
Talent z drzewa Restoration (3/3) Nature's Guaidance redukuje miss o 3% i tym samym obniża konieczną liczbe włożonych puntków Hit Rating o 48.
Talent z drzewa Enchantsment (3/3) Dual Wield Specialization redukuje miss o 6% dla Dual Wield i tym samym obniża konieczną liczbe włożonych puntków Hit Rating o 95.
Reasumując po włożeniu punktów w obydwa talenty Szaman z Dual Wildem potrzebuje 268 Hit Rating.
Natomist używając Two-Handa i po włożeniu punktów w talent Nature's Guaidance szaman potrzebuje 94 Hit rating.

Dobierając ekwipunek oraz gemy powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Hit Rating.
2. Critical Strike.
3. Attack Power.
4. Haste Rating.



Hunter
1 Stamina = 10 HP.
1 Intelect = 15 Mana.
1 Aglity = Ranged AP.
1 Aglity = 0.072 DPS [14 Aglity = 1 DPS.].
1 Aglity = 0.038 % Dodge [26.5 Aglity = 1% Dodge].
1 Aglity = 0.025 % Crit [40 Aglity = 1% Crit].
1 DPS = 14 AP = 14 Aglity.
1% Crit = 22.08 Critical rating.

Szansa miss na Raid Bossach wynosi 10% dla broni dystansowej.
Każde 15.77 Hit Rating redukuje szanse na miss o 1%.
Szanse na miss można zredukować do 1% na Bossach.
Zatem Hunter potrzebuje 142 Hit Rating.
Talent z drzewa Survival (3/3) 3/3 Surefooted redukuje miss o 3% i tym samym obniża konieczną liczbe włożonych puntków Hit Rating o 48.
Reasumując po włożeniu tego talentu Hunter potrzebuje 94 Hit Rating.

Dobierając ekwipunek oraz gemy powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Hit Rating.
2. Attack Power.
3. Critical Strike.
4. Aglity.



Druid
1 Stamina = 10 HP.
1 Intelect = 15 Mana.
1 Intelect = 0.125 % Spell Crit [80 = 1% Spell Crit]
1 Strength = 2 AP.
1 Strength = 0.142 DPS [7 Strength = 1 DPS.].
1 Aglity = 1 AP.
1 Aglity = 0.072 [14 Aglity = 1 DPS.]. Aglity daje AP tylko w formie Kota
1 Aglity = 0.068 % Dodge [14.7 Aglity = 1% Dodge].
1 Aglity = 0.040 % Crit [25 Aglity = 1% Crit].
1 DPS = 14 AP = 14 Strength lub Aglity.
1% Crit = 22.08 Critical rating.

1% Spell Crit = 22.08 Spell Critical rating.
Szansa miss na Raid Bossach wynosi 10% dla broni dystansowej.
Każde 15.77 Hit Rating redukuje szanse na miss o 1%.
Szanse na miss można zredukować do 1% na Bossach.
Zatem Druid potrzebuje 142 Hit Rating.


Szansa resist na Raid Bossach wynosi 17%.
Szanse tą można zredukować do 1%.
Każde 12.62 SpellHit redukuje szanse na resist o 1%.
Talent 2/2 Balance of Power (4% redukcji resist) redukuje szanse na resist i tym samym obniża konieczną liczbe włożonych puntków Spell Hit Rating o 50.
Druid posiadając ten talent potrzebuje zatem 152 spell hit.
TANK:
Dobierając ekwipunek oraz gemy powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Stamina.
2. Agility.
3. Armor. Maksymalnie 35880 w formie miśka.
4. Defense Rating. Maksymalnie 415.
HEALER:
Dobierając ekwipunek oraz gemy powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Healing Bonus.
2. Spirit.
3. Mana per 5 seconds.
4. Intelect.

CASTER DPS:
1. Spell Hit Rating.
2. Spell Damage.
3. Spell Crit Rating.
4. Spirit.
5. Mana per 5 seconds.
6. Intelect.

MELE DPS:
Dobierając ekwipunek oraz gemy powinniśmy inwestować kolejno w :
1. Hit Rating.
2. Attack Power.
3. Critical Strike.
4. Aglity.

Offline

 

#2 2010-04-06 19:03:08

quantz

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-02-14
Posty: 6
Punktów :   

Re: Porady / informacje ogólne.

Super mega zajebiście, tylko ze to są staty na lvl 80 + patch 3.0.8+. Przynajmniej jeśli chodzi o shamana. Do kosza z tym:P.

Offline

 

#3 2010-04-06 19:49:57

Domin

#006400

9724471
Zarejestrowany: 2010-01-20
Posty: 31
Punktów :   

Re: Porady / informacje ogólne.

jesli chodzi o locka to kolejnosc inwestowania w statsy jest troszke inna


"Keep your friends close, but keep your enemies closer."

Offline

 

#4 2010-04-06 21:59:08

 ezrael

Użytkownik

Skąd: Koło
Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 199
Punktów :   

Re: Porady / informacje ogólne.

^^ kilka zmian i powinno być super ;]


http://img690.imageshack.us/img690/327/ezrael.jpg
"Boże chroń mnie przed przyjaciółmi bo z wrogami sam sobie poradzę..."

Offline

 

#5 2010-04-07 09:55:10

Headstyle

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-03-16
Posty: 21
Punktów :   

Re: Porady / informacje ogólne.

to są dane z TBC...

Offline

 

#6 2010-04-07 13:23:42

Darderoth

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-03-25
Posty: 8
Punktów :   

Re: Porady / informacje ogólne.

ino tak jakby palka zabrakło

Offline

 

#7 2010-04-07 13:36:44

crucial

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-31
Posty: 70
Punktów :   

Re: Porady / informacje ogólne.

no wlasnie ciekawa sprawa, bo kiedys w kilku miejscach na 100 proc spotkalem sie z info ze w TBC spell hit cap dla szamka ele to 51 - a teraz w 2 miejscu juz widze hit capa w okolicach 80 ;]

trzeba bedzie chyba zmienic gemy i to sprawdzic

Offline

 

#8 2010-04-07 19:36:46

quantz

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-02-14
Posty: 6
Punktów :   

Re: Porady / informacje ogólne.

ten pierwszy post to bullshit, Niektore dane jak np def cap warka są ok, ale czesc to kompletna bzdura, cały post może tylko w głowie namieszać np:
- zawsze 1% crita daje tyle inta jaki masz lvl, czyli 70int na 70lvl = 1% crita (nota bene na 1 lvlu 30int = +30% crita:))
- u szamana jest napisane ze dostajemy ap z agility, co jest prawda ale dopiero od patcha 3.0.x
- u szamana resto przy gemowaniu podaje się bh jako lepsze od mp5, co oczywiście jest bzdurą
- nie kumam takze dlaczego dla ele shama wazniejszy od inta jest mp5, int daje crita iwiecej many na starcie a w każdym etapie po hero many raczej nie brakuje, chyba ze mamy uczulenie na poty
- Elemental szaman po włożenniu max punktów w obydwa talenty potrzebuje 88 Spell Hit Rating. <- chyba ktos zapomnial ze ele szamek ma nontoper totem of wrath i faktycznie potrzebuje z nim 51 hit rating. Za chuj nie gemujemy w hit rating... a tu jest na pierwszym miejscu...
- Jeżeli jesteśmy w grupie z mele dpsami neleży stawiać Windfurry totem <- z rogalami tez?
- Przed bloodlustem zawsze postawcie Fire Elementala <- WTF? Ele szamek tez, stracić totem of wrath? Resto ma wtopić manę w to gówno?
- Szansa miss na Raid Bossach wynosi (...) 27% na Dual Wield <- gówno prawda, bo 24%
- Dogadać się co do ranków Curse of Elements - nie stackuje się

Offline

 

#9 2010-04-08 00:54:47

crucial

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-31
Posty: 70
Punktów :   

Re: Porady / informacje ogólne.

quantz napisał:

- Elemental szaman po włożenniu max punktów w obydwa talenty potrzebuje 88 Spell Hit Rating. <- chyba ktos zapomnial ze ele szamek ma nontoper totem of wrath i faktycznie potrzebuje z nim 51 hit rating. Za chuj nie gemujemy w hit rating... a tu jest na pierwszym miejscu...

ano wlasnie, ktos mi juz zwrocil uwage ze zapomnialem czytajac ten artukul zwrocic uwage na nie uwzglednienie w nim totem of wrath ;]

to o stawianiu fire elementala tez mnie mocno ubawilo..

Offline

 

#10 2010-04-10 15:53:22

Tiamant

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-02-12
Posty: 18
Punktów :   

Re: Porady / informacje ogólne.

- Resto shamek jak juz uzywa chain heal max rank -1 do leczenia grupy bo jest bardziej mana efektywne. Dopiero rpzy duzych regenach mozna przejsc na max rank.
- Koeljna sprawa to wf totem jak juz chcemy go stawaiac to lepszym rozwiazaniem jest postawienie wpierw agi totka. Wf totem stawia sie do nukowania bossa. Choc u bas na serwie malo melee dpsu jest dobrego.
- Ciekawe co ma na celu u druida podanie szansy na miss dla broni dystansowej.
- Co do kolejnosci statow dla druida tanka to jest kompletna bzdura. Po kiego stame na 1 miesjcu dali skoro bedziemy czesto obrywac i mocno. Kolejnosc powinna raczej byc taka:
1. armor
2. agility
3. 154 Defense Rating o ile mamy talent survival of the fitness. (tak zeby miec 415defence, 2,6% + 3% z talentu.)
4. stamina
- Co do fire elementala to nadaje sie do aoe i pvp bardziej. (choc u nas pewnie zrabane sa elementale dalej)

- Pozatym jak juz to melee a nie mele
- Jak dla mnie ktos chcial dobrze i zjebal.

Ostatnio edytowany przez Tiamant (2010-04-10 15:54:38)

Offline

 

#11 2011-02-17 11:23:10

 Ikens

Użytkownik

Skąd: z Piekiełka
Zarejestrowany: 2010-01-29
Posty: 16
Punktów :   

Re: Porady / informacje ogólne.

Daje tu poradnik dla locka:
http://forum2.andeeria.pl/viewtopic.php?t=4859

A tu dla huntera:
http://forum2.andeeria.pl/viewtopic.php?t=4545

Mam nadzieje ze sie przydadza niektorym ;p

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
serduszko z grawerem zawieszka serce www.zoomaniak.pl wszystkootravian tibiacity